Regulamin sklepu internetowego "Edrapak.pl"

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.edrapak.pl jest własnością DRAPEX Grzegorz Gwizdała, Gniewowska 13/25 84-200 Wejherowo , NIP: 958-148-21-74, REGON: 222126462
  2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, a sprzedającym.
  3. Zawartość strony internetowej oraz jej wszystkie części składowe nie może być powielana i kopiowana zarówno w części jak i w całości bez zgody właściciela, a treść, elementy graficzne, rozwiązania informatyczne i inne są chronione prawem autorskim w całości oraz we fragmentach.
  4. Oferta skierowana jest do osób fizycznych w rozumienia polskiego prawa zwanych dalej Nabywcami.
  5. Podstawowymi warunkami realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, akceptacja regulaminu, przesłanie zamówienia oraz dokonanie płatności za zamówienie.
  6. Przyjęcie zamówienia jest potwierdzane przez nasz sklep poprzez przesłanie e-maila na adres podany w formularzu zamówienia. Otrzymanie potwierdzenia jest gwarancją, że wysłane zamówienie dotarło do nas i zostało przekazane do realizacji. Potwierdzenie zamówienia następuje w dniu jego złożenia lub najpóźniej do 2 dni roboczych po jego złożeniu.
  7. Przyjmujemy zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni w roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  8. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  9. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

 

Realizacja zleceń

  1. Realizacja zamówienia trwa od 24 godzin do 5 dni roboczych, od chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  2. Realizacja zamówienia jest uwarunkowana dostępnością towaru w naszym magazynie.
  3. Czas oczekiwania na realizację zamówienia z produktami oznaczonymi "Dostępne na zamówienie" standardowo wynosi do 5 dni roboczych. Czas ten może wydłużyć się do 10 dni roboczych w przypadku niedostępności towaru w hurtowni.
  4. W przypadku niedostępności części z zamówionego towaru, Nabywca jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie zamówienia lub jego części, zamiana towaru na inny lub jego kolorystyki).
  5. Zastrzegamy sobie prawo odrzucenia zamówienia, jeśli nie zostanie uiszczona opłata w należytej wysokości.
  6. Nie realizujemy zamówień płatnych przy odbiorze (pobranie) w przypadku, gdy adres dostawy jest adresem obiektów użyteczności publicznej np.: stacja benzynowa, placówka oświaty, hala widowiskowo sportowa, sklepy i galerie handlowe. Pod tego typu adresy realizujemy przesyłki "płatne z góry".
  7. W przypadku braku wpłaty za zamówienie oznaczone jako "Dostępne na zamówienie" w terminie 10 dni od jego złożenia, wysyłane jest przed sądowne wezwanie do zapłaty.
  8. Aby wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia, należy skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną z naszym sklepem.

 

Produkty

  1. Wszystkie oferowane produkty są nowe.
  2. Dokładamy wszelkich starań aby przedstawione opisy produktów były rzetelne i sprawdzone, ale niniejszym regulaminem wyłączamy odpowiedzialność sprzedawcy za wszelkie ewentualne szkody spowodowane niewłaściwym wykorzystaniem oferowanych produktów.
  3. Obecność produktu na stronie internetowej nie jest jednoznaczna z posiadaniem danego towaru w magazynie, w takim przypadku okres dostawy może się wydłużyć o okres oczekiwania na dostawę od producenta i może wynieść do 10 dni roboczych.
  4. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich (PLN)
  5. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki (transportu) do Nabywcy. Koszty transportu ponosi każdorazowo Nabywca chyba, że ustalono inaczej.
  6. Ceny mogą ulec zmianie bez uprzedniego poinformowania o tym. W przypadku, gdy zmiana ceny nastąpiła po złożeniu zamówienia przez Nabywcę, sklep internetowy zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Nabywca o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny, zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które uzyskały status: Wysłane
  7. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w każdej chwili, a także wycofania produktów z oferty bez podania przyczyny.
  8. Do produkcji drapaków wykorzystywane są materiały i produkty pochodzenia naturalnego. Dopuszcza się odchylenia w podawanych danych technicznych produktu w wysokości rzędu +/-10% (średnica słupka, grubość liny).

 

Płatności i dostawa

  1. Na życzenie wystawiana jest faktura bez podatku VAT (ZW).
  2. Nie ma możliwości odbioru osobistego
  3. Nabywca zobowiązany jest do opłacenia zlecenia za pomocą przelewu bankowego - przedpłata, płatności elektronicznych lub mRat.
  4. Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro 
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  6. Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex oraz sieci paczkomatów InPost
  7. Przesyłki paczkomatowe nadawane są tylko i wyłącznie dla produktów o długości do 70 cm i szerokości 35cm. Ma to bezpośrednio związek z wielkością skrytek. 
  8. Przesyłki paczkomatowe nie mieszczące się w największej skrytce paczkomatu, gabaryt C, zostaną nadane za pomocą usługi Kurier48 na adres podany w trakcie składania zamówienia.
  9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
    płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Reklamacje

  1. W chwili odbioru przesyłki Nabywca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. Jeśli towar jest uszkodzony lub niekompletny, Nabywca wraz z kurierem spisują protokół reklamacyjny po czym rozpoczyna się procedura reklamacji. Reklamacje niekompletnych przesyłek oraz reklamacje uszkodzeń mechanicznych towaru bez protokołu reklamacyjnego nie będą rozpatrywane.
  2. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny klient ma prawo zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru, wraz z pisemnym oświadczeniem i otrzymaną fakturą VAT (jeżeli została wystawiona). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i z kompletem wszystkich części składowych. Przesyłka taka realizowana jest na koszt Klienta. Za zwrócony towar zwracamy wartość produktu, bez kosztów przesyłki.
  3. Każdą reklamację należy zgłosić wysyłając e-mail na adres drapex.polska@gmail.com Nie zgłoszone wcześniej reklamacje nie będą uwzględniane, a przesyłka zostanie odesłana na koszt zamawiającego.
  4. Produkt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz opisem usterki lub przyczyny reklamacji. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący. Zastrzegamy sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji. Reklamowany produkt dostarczany jest do nas na koszt Nabywcy.
  5. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej produkt jest przekazywany Nabywcy za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt naszego sklepu w przypadku uznania reklamacji (wykrycia wady produktu, która wystąpiła bez winy Nabywcy). Nabywcy zwracany jest również poniesiony koszt wysłania produktu do naszego sklepu.
  6. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej produkt jest przekazywany Nabywcy  za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt Nabywcy w przypadku, gdy wada produktu powstała np. na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania itp. (z winy użytkownika). Nabywcy nie jest zwracany poniesiony koszt wysłania produktu do naszego sklepu.
  7. Reklamacje towaru rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do naszej siedziby.
  8. Ze względu na zastosowanie przy produkcji naszych drapaków materiałów naturalnych, dopuszcza się odchylenia w danych technicznych rzędu +/- 10% (średnica słupka z litego drewna, grubość liny). Nie stanowi to podstawy reklamacji.

 

Polityka prywatności i postanowienia końcowe

  1. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim zgodnie z polityką prywatności zamieszczoną na naszej stronie.
  2. Nabywca ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy się z nami skontaktować poprzez adres: drapex.polska@gmail.com. Niniejszym zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych.
  3. W trakcie realizacji zamówienia klient może być informowany o jego statusie (Przyjęte do realizacji, gotowe do nadania, przesyłka wysłana) poprzez SMS na numer telefonu podany w trakcie składania zamówienia.
  4. Niniejszy regulamin wchodzi z życie od 25 lipca 2014 roku, wszelkie zmiany będą zamieszczane na niniejszej stronie.
  5. Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie, aktualny i obowiązujący regulamin zawsze jest opublikowany na niniejszej stronie internetowej.